پسرک :: وبسایت شخصی ندا خاوری

وبسایت شخصی ندا خاوری

وبسایت شخصی ندا خاوری

قدری صبور باش که
این نیز بگذرد
این روز های زرد و غم انگیز بگذرد
آری
بهار پشت زمین لانه کرده است
چیزی نمانده که پاییز بگذرد

محبـوب ترین ها
نظر شما عزیزان
بـه قلـم

پسرک

سه شنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۲، ۰۹:۱۱ ب.ظ

پسرکوچکی وارد مغازه شد،کارتن جوش شیرینی را

به سمت تلفن هل داد. بر روی کارتن رفت تا دستش

به دکمه های تلفن برسد وشروع کرد به گرفتن

شماره ای هفت رقمی.

مسئول داروخانه متوجه پسر بودوبه مکالماتش گوش می داد.

پسرک پرسید :

خانم ، می توانم خواهش کنم کار کوتاه کردن چمن های

باغچه منزلتان را به من بسپارید ؟

زن پاسخ داد :

کسی هست که این کار را برایم انجام می دهد.

پسرک گفت :

خانم ، من این کار رانصف قیمتی که او می گیردانجام خواهم داد.

زن درجوابش گفت :

از کار این فرد کاملا راضی هستم.

پسرک بیشتر اصرار کردوپیشنهاد داد :

خانم، من پیاده رو وجدول جلوی خانه راهم برایتان جارو می کنم،

دراینصورت شمادریکشنبه زیباترین چمن را درکل شهر خواهیدداشت.

مجددا زن پاسخش منفی بود.

پسرک در حالیکه لبخندی بر لب داشت، گوشی را گذاشت.

مسئول داروخانه که به صحبت های او گوش داده بود

به سمتش رفت وگفت :

پسرم !

از رفتار شما خیلی خوشم آمده است ،


به خاطر اینکه روحیه خاص و خوبی داری دوست دارم کاری به تو بدهم.

پسر جوان جواب داد :

نه ممنون ،من فقط می خواستم عملکرد خودم را بسنجم.

  • ۹۲/۰۶/۲۶
  • ندا خاوری

زبل

پسرک

گل واژه های دوستای عزیز (۴)

دفعات مکرری این داستان را شنیده ام و هر بار هم متاثر شده ام.
.
.
خدا جون..... اگه صلاح میدونی؛ این درحکمتت رو یکَم ببند، اون در رحمتتو باز کن.... متشکرم...!
پاسخ:
ممنون از حضورت.
ممنون عزیزم از حضورت
وبت خیلی باحاله....
پاسخ:
خواهش میکنم.
لینکت کردم.!!!
پاسخ:
با افتخار لینک شدی.
  • پســــــرونه
  • سلام 

    این متن رو میشه به همه چیز ربط دادها 
    مثلا همین کارش برای کارای روز مره و شغلی که توش هستیم 

    یا مثلا یه تماس با امام زمان و همین سوال رو ازش پرسیدن 
    ایشالا که ایشونم از بنده هاش خوششون بیاد 

    موفق باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام.
    احسنت.مثال به جا و خوبی بود.
    انشالله که اصل کاری از ما راضی باشه.
    حق نگهدارتون.

    انتخاب با توست؛ می توانی بگویی :صبح بخیر خدا جون، یا بگویی :خدا بخیر کنه صبح شده!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی