بهترین باش :: وبسایت شخصی ندا خاوری

وبسایت شخصی ندا خاوری

وبسایت شخصی ندا خاوری

قدری صبور باش که
این نیز بگذرد
این روز های زرد و غم انگیز بگذرد
آری
بهار پشت زمین لانه کرده است
چیزی نمانده که پاییز بگذرد

محبـوب ترین ها
نظر شما عزیزان
بـه قلـم

بهترین باش

شنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۳۱ ب.ظ

ﺑــﻬﺘـــﺮﯾﻦ ﺑـــﺎﺵ ...


ﺍﮔﺮ ﻧﻤﯽ ﺗﻮﺍﻧﯽ ﺑﻠﻮﻃﯽ ﺑﺮ ﻓﺮﺍﺯ ﺗﭙﻪ ﺍﯼ ﺑﺎﺷﯽ،ﺑﻮﺗﻪ ﺍﯼ ﺩﺭ ﺩﺍﻣﻨﻪ ﺍﯼ ﺑﺎﺵ !
ﻭﻟﯽ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺑﻮﺗﻪﺍﯼ ﺑﺎﺵ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮐﻨﺎﺭﻩ ﺭﺍﻩ ﻣﯽﺭﻭﯾﺪ .
ﺍﮔﺮ ﻧﻤﯽﺗﻮﺍﻧﯽ ﺑﻮﺗﻪﺍﯼ ﺑﺎﺷﯽ،
ﻋﻠﻒ ﮐﻮﭼﮑﯽ ﺑﺎﺵ ﻭ ﭼﺸﻢﺍﻧﺪﺍﺯ ﮐﻨﺎﺭ ﺷﺎﻩ ﺭﺍﻫﯽ !!...
ﺍﮔﺮ ﻧﻤﯽﺗﻮﺍﻧﯽ ﻧﻬﻨﮓ ﺑﺎﺷﯽ،
ﻓﻘﻂ ﯾﮏ ﻣﺎﻫﯽ ﮐﻮﭼﮏ ﺑﺎﺵ،ﻭﻟﯽ ﺑﺎﺯﯾﮕﻮﺵﺗﺮﯾﻦ ﻣﺎﻫﯽ ﺩﺭﯾﺎﭼﻪ !
ﻫﻤﻪ ﻣﺎ ﺭﺍ ﮐﻪ ﻧﺎﺧﺪﺍ ﻧﻤﯽﮐﻨﻨﺪ، ﻣﻠﻮﺍﻥ ﻫﻢ ﻣﯽﺗﻮﺍﻥ ﺑﻮﺩ .
ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻤﻪ ﻣﺎ ﮐﺎﺭﯼ ﻫﺴﺖ ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﺑﺰﺭﮒ،
ﮐﺎﺭﻫﺎﯼ ﮐﻤﯽ ﮐﻮﭼﮑﺘﺮ ﻭ ﺁﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﻭﻇﯿﻔﻪ ﻣﺎﺳﺖ،
ﭼﻨﺪﺍﻥ ﺩﻭﺭ ﺍﺯ ﺩﺳﺘﺮﺱ ﻧﯿﺴﺖ ...
ﺍﮔﺮﻧﻤﯽﺗﻮﺍﻧﯽ ﺷﺎﻩ ﺭﺍﻩ ﺑﺎﺷﯽ،ﮐﻮﺭﻩ ﺭﺍﻩ ﺑﺎﺵ
ﺍﮔﺮ ﻧﻤﯽﺗﻮﺍﻧﯽ ﺧﻮﺭﺷﯿﺪ ﺑﺎﺷﯽ، ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺑﺎﺵ
ﺑﺎ ﺑﺮﺩﻥ ﻭ ﺑﺎﺧﺘﻦ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺍﺕ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﻧﺪ.
ﻫﺮ ﺁﻧﭽﻪ ﮐﻪ ﻫﺴﺘﯽ، ﺑـﻬﺘـﺮﯾﻨﺶ ﺑـــﺎﺵ !...

  • ۹۳/۰۸/۱۰
  • ندا خاوری

بهترین

بهترینش باش

نداخاوری

گل واژه های دوستای عزیز (۲)

خودت باش!
خودت بهترینی !
هر آنچه بودن !!!!!!!! اگه به بودنم مثل سابق مسر باشم بهترین نیستم، باید وقت بیشتری صرف کنم تا اشتباهاتمو تکرار نکنم ،باید بیشتر اندیشه کنم و اگر جایی به اشتباه خطا کردم مثل همون ماهی کوچولو بازیگوشی کردم،اگه کار کوچیکی انجام دادم اما سعی کردم با دقت باشه، اگه خورشید و ستاره نبودم به جاش ماه بودم .

انتخاب با توست؛ می توانی بگویی :صبح بخیر خدا جون، یا بگویی :خدا بخیر کنه صبح شده!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی