سرآغــاز :: وبسایت شخصی ندا خاوری

وبسایت شخصی ندا خاوری

وبسایت شخصی ندا خاوری

قدری صبور باش که
این نیز بگذرد
این روز های زرد و غم انگیز بگذرد
آری
بهار پشت زمین لانه کرده است
چیزی نمانده که پاییز بگذرد

محبـوب ترین ها
نظر شما عزیزان
بـه قلـم

سرآغــاز

شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۴۴ ب.ظ


 √ای عزیز بزرگوار
همواره کبوترانه نگاهت می کنم و با اشتیاق، دانه دانه محبت تو را می چینم.
یاد تو، پر پروازم می دهد. نامت، آوازم می دهد! 
ذکر تو، مرا به سرآغازهای نیکو، رهنمون می شود.
 دلم اسیر مهر تو می شود،
 یک آسمان ستاره شادی، در کهکشان وجودم سوسو می زند.
هر دم، از وجود تو، که گرمابخش دلهای همگان است،نیرو می گیرم 
و به اوج آسمان معنا راهی می شوم!
ای امید همه!
ای بلندترین زمزمه! ای بی هیچ فاصله!
 ای زداینده هر چه واهمه! 
به راستی که هر کس از برکت نگاه تو بگریزد،
در انجمادی تیره و در انزوایی سرد و ساکت محبوس می ماند.
 هر که از تو دوری کند، دیر یا زود،
باید از خاکستر اشتباه تیره خود فرارکند و با تن شویه در اقیانوس رحمت تو قرار بیابد.
هر کس پریشان محبت تو شود، پشیمان نخواهد شد!
ای بلندای عظمت! ای ژرفای هستی و طراوت!
یاد و نام تو، برترین و زیباترین گلی است که دردلهای مومنان می روید.
گلی که هیچ گاه پژمردگی ندارد.
 گل خوشبوی من نامت سرآغاز و برکت دهنده ی نوشته هایم است.
عشقت در دلهای ما، مستدام باد!



خدایا!! به دل نگیر اگر گاهی "زبانم" از شُکرت باز می ایسته! تقصیری نداره...
قاصره..کم می یاره در برابر بزرگیت...
لکنت می گیره واژه هام در برابرت!
در دلم اما همیشه ..
ذکر خیرت جاریست...




  • ۹۲/۰۳/۱۸
  • ندا خاوری

گل واژه های دوستای عزیز (۶۱)

سلام
در صورت تمایل لینک ما را نیز در این وبلاگ خود ثبت نمایید
handballforall.blogfa.com

سلام و درود - لینک شدید با افتخار سرکار خانم
پاسخ:
سلام.ممنون از شما.با افتخار لینک شدید.
  • نسیمی از بهشت
  • ما شما رو لینک کردیم.
    شما هم ما رو با اسم گروه فرهنگی نسیمی از بهشت لینک کنید
    پاسخ:
    شما هم با افتخار لینک شدید.

    سلام

    لطف داری شما شماهم وب زیبایی دارین

     

    باعنوان این نیزبگذرد.... لینک شدید

    شمام ماروباعنوان "حجاب چتر است" لینک بفرمایید

    اگرمایل بودید لوگوی "حجاب چتر است" رو دروبلاگتون داشته باشید بفرماییدکه کدشوبدم خدمتتون

     

    بدرود

    پاسخ:
    سلام.ممنون از حضورتون.
    حتما شما رو لینک میکنم.

    زندگی باور میخواهد

    آن هم از جنس امید...

    که اگر سختی راه،

    به تو یک سیلی زد...

    یک امید از ته قلب به تو گوید...

    که خدا هست هنوز
    پاسخ:
    زندگی رسم خوشایندیست که یک مرغ مهاجر دارد.
    ﺧﺪﺍﯾﺎ
    ﻧﻤﯿﺪﺍﻧﯽ ﭼﻪ ﻟﺬﺗﯽ ﺩﺍﺭﺩ
    ﮔﺎﻩ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ ﺑﻪ ﻭﺳﻌﺖ ﺩﺳﺘﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻫﯿﭻ ﮔﺎﻩ ﺍﺯ ﺳﻮﯼ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﺧﺎﻟﯽ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯿﮕﺮﺩﻧﺪ...

    `•.¸ )
     ¸.•)´
     (.•´
     *´¨)
     ¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
     .;"(¸.•´ (¸.•` (`'•.¸(`'•.¸ ¸.•'´) ¸.•'´)
     «`'•.¸.¤ ســـــــلام ، من آپ کردم منتظر حضورگرمتون هستم ¤.¸.•'´»
     .:"(¸.•´ (¸.•` (¸.•'´(¸.•'´ `'•.¸)`' •.¸)
     `'•.¸`'•.¸) ¸.•´
     ( `•.¸
     `•.¸ )
     ¸.•)´
     (.•´
     `•.¸
     `•.¸ )
     ¸.•)´
     (.•´
    سلام و درود بر شما سایت بسیار زیبا و پرمحتوایی دارین بهتون تبریک میگم . استفاده بردم . ضمنا از اینکه به وب من سر زدید کمال تشکر رو دارم .
    در سایه حق در کمال و آرامش باشید
    پاسخ:
    سلام ممنون از پیام گرمتون.
    great.good for u
    سلام بنده شمارو لینک میکنم دوست گلم شماهم منو لینک کن.مرسی
    پاسخ:
    سلام طناز جان با افتخار لینک شدی.
    kheyli ghashang bood azizam mamnoon k b webam sar zadii

    سلام و خدا قو ت

    خدایا

    در خاطری که تو هستی

    دیگران

    محکومند به فراموشی

    با اجازتون تصویر خدای که در این نزدیکی است برداشتم

    لینگ شد وبلاک

    پاسخ:
    سلام.ممنون خانم مدیر.شما هم با افتخار لینک شدید.
    وب قشنی داری با تبادل لینک موافقم
    پاسخ:
    شما با افتخار لینک شدید.
  • نسیمی از بهشت
  • سلام دوست گرامی

    می تونم بپرسم موضوع وبلاگتون در مورد چی هست .

    پاسخ:
    سلام
    این وب رو شخصی گذاشتم، تا بتونم ذهنیاتم وحر فهایی که دوست دارم توش مطرح کنم.موضوعات مورد علاقه واصلیه من انسان ،انسانیت ،وزندگی هستند که در قالب های مختلف مطرح می شوند.
    ممنون که به من سر می زنید.
    سلام  و خدا قوت
    پاسخ:
    سلام.یاعلی
    سلام عزیزم ممنونم از نکات طلاییت.مرسی که اومدی به وبم.
    پاسخ:
    سلام دوست خوبم.حتما بازم میام.
    سلام مرسی که به وبلاگم سر زدین !
    چند تا از مطالبتون رو خوندم خیلی ارزنده و زیبا بود !
    من موافقم به تبادل لینک هستم به چه اسمی لینک کنم ؟
    پاسخ:
    سلام.ممنونم.
    با اسم این نیز بگذرد...
    من شمارو لینک میکنم خیلی خیلی وبتون رو دوست دارم ازین ب بعد زیاد میام اینجا
    پاسخ:
    قاصدک شما با افتخار لینک شدی.حتما منم بیشتر سر میزنم.
    سلام عزیزم-ممنون که به وبم سر زدی
    وب سایت قشنگی داری با مطالب خیلی زیبا،دوس دارم تبادل لینک داشته باشیم،در صورت تمایل خبرم کن
    موفق باشی خانومی :)
    پاسخ:
    سلام.خواهش میکنم.
    وبلاگ زیبای شما هم لینک شد:)
    ته فنجان قهوه ام
    کف دستم
    یا پیشانی ام را ببین!
    چیزی نمی بینی؟
    مثلا خطی
    حرفی
    یا چیزی که بتوان “تو” را
    به “من” نسبت داد ؟
    سلام ممنون که سر زدین
    شما در لینک دوستانم هستین
    پاسخ:
    خیلی متشکرم.شماهم لینک شدید.
    دوست عزیز با افتخار لینک شدید ولی خواهشی ازتون دارم اگه میشه تو سایتتون از وصیتنامه های شهدا هم بزارید باید بدانیم که اونها حق زیادی به گردن ما دارن.
    پاسخ:
    سلام عزیزم.حتما این کارو خواهم کرد.ممنون از پیشنهاد خوبت.
    سلام
    پیشاپیش آغاز سال تحصیلی را به شما تبریک می گویم
    آینده ای سرشار از شادکامی برایتان خواهانم
    با آرزوی سلامتی و استمرار در راه معلمی
    موفق و مؤید باشید
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از لطفتون و دعای خوبی که کردید.
    بنده هم آرزوی موفقیت و پایداری برای شما دارم.


  • سید مصطفی ساداتی
  • سلام ندا جان...مرسی از اینکه به وبم سر زدی....در ضمن من لینکت کردم...
    اگه دوست داشتی میتونی منو با عنوان "وبلاگ شخصی سید مصطفی ساداتی" و با آدرس زیر لینک کنی:
    پاسخ:
    سلام.خوهش میکنم.شما لینک شدید.
    سلام.ممنونم ازحضورگرمتون.منم از مطالبتون واقعا لذت بردم.لینکتون کردم.شماهم اگرقابل دونستید لینکم کنید.بهم اطلاع بدید.منتظرتونم.
    پاسخ:
    سلام.خواهش میکنم.شما که آدرس وبتونو نذاشتید!اگه اومدید حتما آدرس بزارید تا من هم شما رو لینک کنم.

    منتظرتونم
    پاسخ:
    شما رو لینک کردم.
  • سید مصطفی ساداتی
  • سلام ندا جان...مرسی از اینکه منو لینک کردی...در ضمن لینک وبلاگتو میتونی تو صفحه ی زیر ببینی:
    پاسخ:
    سلام.ممنون که لینک کردید.

    از مترسکی سوال کردم:

    آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشده ای؟

    پاسخ داد:

    در ترساندن دیگران برای من لذتی به یاد ماندنیست

    که هرگز از آن بیزار نمی شوم!

    اندکی اندیشیدم و سپس گفتم:

    راست گفتی

    من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم!

    گفت:

    تــو اشتباه می کنی زیرا کسی نمی تواند

    چنین لذتی را ببرد مگر آنکه ..

    درونش مانند من ،

    از کاه پر شده باشد ...!!!

    .................

    .............................................

    بسیار زیبا...ممنون از حضورتون

    پاسخ:
    مطلب شما هم جذاب و قابل تامل بود.

    دیگر از من چیزی نمانده
    هرروز کم می شوم
    و روزی میوه ی کال مرا قبر خواهد بلعید
    من چه سکوت نامفهومی دارم
    عجیب است ولی می خندم!!!!!!!!!!!!!
    راستش مهم هم نیست
    باشم یا نباشم
    تو که نباشی
    خیال زندگی را هم ندارم.

    سلامتی دوس دختر آرمین2afm که ولش کرد و رفت تا استعدادهای این جوون شکوفا بشه :)
     ولی خاک تو سر دوست دختر مجید خراطها!!!
    معلوم نیس با این بچه چیکار کرده همش داره جیغ میزنه.....

    وب زیبایی داری دوستم اگه با تبادل لینک موافقی خبرم کن

    پاسخ:
    شما با افتخار لینک شدید دوست عزیز.
    ممنون از حضورتون.وب زیبایی دارید.موفق و پیروز باشید.
    پاسخ:
    ممنون از اینکه سر زدید.
    پایدار باشید.
    سلام هردو وبسایت شما رو بازدید کردم هردوشون عالی هستن امید وارم موفق باشید . درضمن هردو وبسایت شما رو لینک کردم اگر خواستید شماهم بنده را لینک کنید.
    www.goodlife4all.blogfa.com
    www.hadafmand2020.blogfa.com
    پاسخ:
    سلام.ممنون از حضورتون.
    وبلاگ های شما رو با افتخار لینک کردم.
    عشــــق رویـــاهای من کسیــه که . . .

    حتی وقتـی مث سگ و گربه به جون هم میوفتیـــم . . .

    شب نذاره از بغلش جم بخورم . . .

    و بگه : اشتی نکردیما !!!!

    ولی بدون تـو خوابــم نمیبره . . . !
    ندا جان خیلی وب قشنگی داری
    لینکت کردم عزیزم :-)
    پاسخ:
    شما هم لینک هستید.
    موفق باشی :)
    پاسخ:
    ممنون:)
    سلام خانم خاوری.واللللا اونقدر تعریف شما رو شنیدم که حیرت زده ام! و شدیدا مشتاق خوندن پروفایل شما!!!!با اجازه تون لینکتون کردم.راستی در مورد وبم بگم.وب معرفی کتاب دارم.معرفی رمانه بیشتر.در هر پستی خلاصه داستان و تعریفی از نویسنده رو میذارم.ضمن اینکه جملات قصار منتخبی هم از درون داستان در هر پستی می گنجونم که این قسمتشو مخاطبام خیلی دوست دارن ظاهرا!!!به من گفتن شما شدیدا کتاب دوست دارید و حتما از وب من خوشتون خواهد اومد.اینه که مزاحم شدم.لطفا قدم رنجه بفرمایید.متشکرم
    پاسخ:

    سلام بر شما.ممنون از نظر لطفتون.

    به وبلاگ زیبا و مفید شما سر زدم.شما هم با افتخار لینک شدید.

    پایدار و سلامت باشید.

  • نسیمی از بهشت
  • سوار تاکسی شد وقتی پیاده شد گفت ممنون

    رفت خونه وقتی غذا خوردنش تمام شد گفت متشکرم مادر

    از دوستش کتابی رو گفت و بهش گفت مرسی

    توی روز از هرکس هر چیز می گرفت زش تشکر می کرد اما اصلا یادش نبود از خدا تشکر کنه./

    خدایا اگر ما ب ادت نیستیم تو به یاد ما باش و این را بگذار روی غفلتمان شاید روزی خالص به درگاهت بیاییم

    پاسخ:

    وقتی به بندهای خدا لطف میکنی به قشنگترین شکل ممکن داری ثابت میکنی که از جنس خدایی

    قطعه گمشده ای از پر پرواز کم است

    یازده بار شمردیم و یکی باز کم است

    این همه آب که جاریست نه اقیانوس است

    عرق شرم زمین است که سربازکم است


    ( اللهم عجل لولیک الفرج )

    پاسخ:
    خورشیدِ پشتِ ابــــــــــــــــــر...طلــــــوعی دوباره کن.
    آمین.
  • منوره السادات نمائی مرتضائی
  •  یک آسمان ستاره شادی، در کهکشان وجودم سوسو می زند...
    یک آسمان ستاره ...
    لذت بردم ...
    پاسخ:
    امیدوارم که ستاره های وجودت همیشه درخشان باشند عزیزم.
  • علیرضا محمودی
  • سلام
    هفته ی تربیت بدنی بر شما مبارک
    پاسخ:
    سلام.متشکرم بابت تبریک.انشاالله که برای شما و تمامی ورزش دوستان مبارک باشه.
  • فدایی امام خامنه ای
  • سلام  بااجازتون لینک شدین شمام خواستین ماروبالبیک یاخامنه ای لبیک یاحسین(ع) است بلینکید/به روزم بازن وبازیابی هویت حقیقی حضورتون مایه خردسندی ماست.
    پاسخ:
    سلام.شما هم لینک شدید.ممنون.
    سلام.ممنون از دعوتتون ندا خانم محترم.راستش با خوندن این واژه ها یاد صحیفه سجادیه امام سجاد(ع) افتادم که چقدر عاشقانه  عارفانه با معبود خودش یعنی خدای مهربان راز و نیاز می کنه.حتما بخونیدش.از دست ندین!
    پاسخ:
    سلام.چقدر خوب که کتاب صحیفه سجادیه رو برام یادآوری کردی.ممنونم.
    سلام.با یک سری جملات فلسفی از فلاسفه و نویسندگان به روزم و منتظر حضور سبز شما.بفرمایید.[گل]
    پاسخ:
    حتما.ممنون که به ما سر زدید.
  • فدایی امام خامنه ای
  • علی ای همای رحمت تو چه آیتی خدا را
    که به ماسوا فکندی همه سایه‌ی هما را

    دل اگر خداشناسی همه در رخ علی بین
    به علی شناختم من به خدا قسم خدا را

    عیـــــــــــــــدتون مبارک[گل]

    پاسخ:
    عید بر شما هم مبارک [گل]
  • فاطمه خانوم
  • نه بهار با هیچ اردیبهشتی، نه تابستان با هیچ شهریوری و نه زمستان با هیچ اسفندی، اندازه ی پاییز به مذاق خیابان ها خوش نمی آید؛ پاییز مهری دارد که بر دل هر خیابان می نشیند.
    با یه پست جدید منتظرتم!
    پاسخ:
    سلام.حتما سر میزنم فاطمه جان.
    سلام مجدد.با رمان ایرانی بسیار زیبای "روی ماه خداوند را ببوس" مصطفی مستور به روزم.و منتظر قدوم شما.بفرمایید.[گل]
    پاسخ:

    سلام.حتما به وبلاگ زیبای شما سر میزنم.

    ممنون از دعوتتون.

    کربلا نشان داد که با شکیبایی در عطشی کوتاه؛

    می توان همیشه ی تاریخ را سیراب کرد ...

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام.ممنون آرامش عزیز.
    -------------------------_(/_\)
    -------------------------,((((^`/-
    ------------------------((((--(6-/-
    ----------------------,(((((-,,----/
    --,,,_--------------,(((((--\"._--,',;
    -((((\\-,...-------,((((---\----`,@)
    -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´
    (((--\------------(((------/
    -))-|----------------------|
    ((--|--------.-------'---- -|
    ))--/-----_-'------`t---,.')
    (---|---y;---,-""""-./---/\--
    )---/-.\--)-\---------`/--/
    ---|.\---(-(-----------\-\'
    ---||-----//----------\\'|
    ---||------//-------_\\'|ا
    ---||-------))-----|_\--||
    ---/_/-----|_/----------||
    ---`'"------------------\_|
    برات اسب گذاشتم که زود بیای
    فقط اسب سواری که بلدی ؟؟
    آپم خوشحال میشم که بیای
    پاسخ:
    اسب سواری که بلد نیستم.ولی سر میزنم.
    ن والقلم . نوشتن مثل زایمان است . نوشته ای که با عنایت و الهام روح القدس انجام شود عیسای آدمی است . اهل منطق می گویند: تفکر یعنی حرکت از مجهول به معلوم . معتقدم تفکر سیر اندیشه عاشق برای رسیدن به معشوق است. و عامل اندیشیدن به معشوق چیزی نیست جز جلوه معشوق .
    بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت
    و اندر آن برگ و نوا خوش ناله های زار داشت
    گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست؟
    گفت ما را جلوه معشوق بر این کار داشت
     

    با یک کتاب شگفت انگیز دیگه به روزم و منتظر شما....[گل]
    پاسخ:
    ممنون از اینکه دعوت کردید.حتما میام.
    سلام اتفاقی با وبلاگتون آشنا شدم مطالب زیبایی رو گذاشتید با افتخار لینک شدید
    پاسخ:
    سلام.ممنون.شما هم لینک شدید.
    سلام دوست من چرا لینک شدید با اسم سر آغاز اگر دوست دارید که با اسم دیگه ای باشید بهم بگید
    پاسخ:
    سلام.لطفا ما را با اسم"این نیز بگذرد..."لینک کنید.ممنون دوست عزیز.
    سلام.حالتون چطوره؟ خوب هستید انشاالله؟ از اینکه به وب من سر میزنید ممنون.میخوام در مورد روش کتابخونی کمی صحبت کنم.شاید به دردتون بخوره.خب من توی وبم بهترین کتابها رو معرفی میکنم که واقعا ارزش خوندن دارن.شما میتونید هر چند وقت یک بار یکیشو انتخاب کنید و شروع کنید به خوندنش.بعد که تموم شد با فاصله چند روزه-نه بلافاصله-کتاب بعدی رو انتخاب و دوباره شروع کنید به مطالعه.اما راجع به اینکه ممکنه حس خوندن نداشته باشید و حتی اولین کتاب رو هم نتونید بخونید باید بگم که شما باید به این نکته توجه داشته باشید که مطالعه کتاب باعث میشه افکار منظم بشه.افکار مزخرف و پرت و پلا از ذهنتون دور بشه و جاشو عشق و عقل و منطق بگیره.به خدا آدم خیلی راحت میشه.نه مثل موسیقیه که حالت تخدیری و مخدر داشته باشه.نه مثل فیلم انحرافات فکری،فرهنگی،عقیدتی،جنسی و... توش هست.و نه مثل هیچ هنر دیگه ای ایراداتش زیاده.نمیگم ایراداتی نداره.نه... اما به نسبت ایراداتش خیلی کم هستن.اینطوریه که جیمز جویس فقید میگه نویسندگی بالاترین و برترین هنر و به عبارتی هنر والاست. از طرفی کتاب خوندن بخصوص رمان هممون رو از مقولات جنسی و عشق و عاشقیهای الکی و دروغین که ذهنهامونو مغشوش کرده رها میکنه و به سمت تعالی روح و فکر سوق میده.اینا رو که میگم شعار نیستنا...انصافا حاضرم قسم بخورم که بهشون اعتقاد دارم و نتیجه هم گرفتم.چه بسا یه مدت که کتاب و نویسندگی رو رها کردم و دچار تمام گرفتاریهایی شدم که در بالا گفتم.شما استارت بزنید انشاالله موفق میشید.اولین کتابو حتی با اکراه بخونید کتابای بعدی خودشون شما رو می طلبند.یه نکته ای هم بگم باید از محیط اینترنت و فیسبوک و چت و این حرفا خیلی فاصله بگیرید و گرنه کتابخون نخواهید شد.ببخشید سرتونو درد آوردم.موفق و موید باشید.[گل]
    راستی آپم هستم و منتظر حضور گرم شما.لطفا تشریف بیارید.[گل]
    سلام دوست عزیز.یه مطلبی رو در سایت یکی از دوستان اروپاییم دیدم در مورد کتاب که خیلی جالب و شگفت انگیز بود که براتون در زیر نوشتم.اگه متنش روان نبود خلاصه ببخشید.چون خودم ترجمه ش کردم و شاید خیلی روان در نیومده باشه.ضمنا منبع اصلی رو هم آخر مطلب گذاشتم.میتونید بهش مراجعه کنید و خبرو اوریجینال بخونید.منتظرم[گل]
    پاسخ:
    سلام.ممنون از دعوتتون.واقعا شگفت انگیز بود.ممنونم از شما.

    سایه حق

    سلام عشق

    سعادت روح

    سلامت تن

    سرمستی بهار

    سکوت دعا

    سرور جاودانه

    این است هفت سین آریایی

    نوروز مبارک…

    پاسخ:
    نوروز مبارک.
  • میلاد علیدوست
  • سلام خدمت شما...ایشالا که سلامت باشید...باموضوع "استفاده از فرصت ها "در خدمتم
    موفق وتندرست باشید.

    سلام.سال نو مبارک.انشاالله سال خوبی داشته باشید.با خلاصه و جملاتی از کتاب دختر کشیش نوشته نویسنده توانای انگلیسی جورج اورول به روزم و منتظر شما.
    خلاصه ای از خلاصه داستان:
    دوروتی ، قهرمان داستان ، دختر یک کشیشه که در کلیسا کنار پدرش و خادمان کلیسا زندگی میکنه. و کلی مسئولیت در کلیسا به دوششه.......دوروتی در این رمان دائما در حال یک درگیری درونی بر سر مقوله ایمانه و نمیدونه آیا واقعا ایمان داره یا نداره! دوروتی در عین ناباوری عاشق یک مرد پیر زن باز به نام آقای واربورتونه که در اثر اغفال زنهای مختلف صاحب سه بچه حرومزاده ست!!! و اونم بخاطر اینه که در یک مراسم نوشیدن چای واربورتون پس از نوشیدن چای با دوروتی ناگهان و بدون هیچ مقدمه ای شروع به عشقبازی با دوروتی کنه.این در حالی بود که دوروتی اصلا تمایلات جنسی نداره و بطور کلی از این امور بیزاره و حتی میترسه. و اگرچه در اون حالت از دست واربورتون خودشو رها میکنه و فرار میکنه اما باز هم از واربورتون خوشش میاد و عاشقشه!!!! بهرحال طی جریاناتی دوروتی حافظه شو از دست میده و سر از لندن درمیاره و دچار فقر و بدبختی میشه و ... بعد از مدتی که حافظه شو بدست میاره تازه میفهمه کی بوده اما متوجه میشه که خاله زنکی در شهرشون براش داستانی ساخته مبنی بر اینکه اون با واربورتون فرار عشقی کرده و رسوایی به بار آورده.به همین دلیل روی برگشتن به شهرشو نداره.اما ناگهان اتفاق تازه ای می افته...
    انشاالله هیچ کدوممون دچار بی ایمانیی که دوروتی گرفتارش شد نشیم و همیشه با ایمان بمونیم.
    پاسخ:
    سلام.سال نو بر شما هم مبارک.حتما به وبلاگ پرمحتوای شما سر خواهم زد.
    سلام.
    به روزیم با مطلب "شهیدی دیگر در راه امر به معروف"

    منتظر شما و نظراتتون...

    یا علی مدد

    التماس دعا
    پاسخ:
    حتما به وبلاگ شما سر میزنم.
    اینم شعر عاشقانه دوست داشتنی " پل الووار "
    که حبیب پارسا خطاب به سارا استروک بارها در سریال مدار صفر درجه می خونه:
    تو را به جای همه کسانی که نشناخته ام دوست می دارم ...

    تو را به خاطر عطر نان گرم ...

    برای برفی که آب می شود دوست می دارم ...

    تو را برای دوست داشتن دوست می دارم ...

    ادامه دارد......
    آپم لطفا تشریف بیارید و از متن کامل این شعر لذت ببرید.لطفا نظر فراموش نشه[لبخند]
    پاسخ:
    سلام.ممنونم از دعوتتون.
    ما زنده به لطف و رحمت زهرائیم
    مامور برای خدمت زهرائیم
    روزی که تمام خلق حیران هستند
    ما منتظر شفاعت زهرائیم
    میلاد حضرت فاطمه(س) مبارک باد...
    پاسخ:
    این میلاد مبارک بر شما پربرکت.
    سلام
    وشما با افتخار لینک شدید
    التماس دعای فزج
    پاسخ:
    سلام.ممنونم.شما هم لینک شدید:)
    سلام.با کتاب کاروان ته کوزه شیر به روزم.لطفا تشریف بیارید.
    پاسخ:
    سلام.ممنونم از دعوتتون.

    انتخاب با توست؛ می توانی بگویی :صبح بخیر خدا جون، یا بگویی :خدا بخیر کنه صبح شده!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی