مترسک :: وبسایت شخصی ندا خاوری

وبسایت شخصی ندا خاوری

وبسایت شخصی ندا خاوری

قدری صبور باش که
این نیز بگذرد
این روز های زرد و غم انگیز بگذرد
آری
بهار پشت زمین لانه کرده است
چیزی نمانده که پاییز بگذرد

محبـوب ترین ها
نظر شما عزیزان
بـه قلـم

مترسک

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۱۸ ب.ظ

از مترسکی سوال کردم:آیا از تنها ماندن در این مزرعه بیزار نشده‌ای ؟

پاسخم داد : در ترساندن دیگران برای من لذتی به یاد ماندنی است پس من از کار
خود راضی هستم و 
هرگز از آن بیزار نمی‌شوم!
اندکی اندیشیدم و سپس گفتم : راست گفتی! من نیز چنین لذتی را تجربه کرده بودم!

گفت : تو اشتباه می کنی!
زیرا کسی نمی تواند چنین لذتی را ببرد مگر آنکه درونش مانند من با کاه پر شده
باشد!!!!



  • ۹۲/۰۷/۲۵
  • ندا خاوری

جواب

ترس

مترسک

گل واژه های دوستای عزیز (۵)

  • نسیمی از بهشت
  • سلام

    ممنون از حضورتون

    متن جالبی بود ولی نمی دونم واقعا لذت مترسک با ادم ها یکی میشه یا نه

    پاسخ:
    سلام.ممنون که خوندی.
    اگه جای "انسانیت" رو کاه پر کنه یکی میشه...
     یه روز خوب میاد ... که ما همو نکشیم ...
    به هم نگاه بد نکنیم...
    با هم دوست باشیم و دست بندازیم رو شونه های هم ...
    مثل بچگی ها تو دبستان
    پاسخ:
    اللهم عجل الولیک الفرج..انشاالله.

    like

  • پســــــرونه
  • سلام

    بس بسیار جالب بود
    پاسخ:
    ممنون.
    خیلی قشنگ بود ....من و یاد یه جمله انداخت که خیلی سال پیش شنیدم :)) ....
    قدر لحظه هامونو بدونیم 
    مرسی از وب زیباتون 
    مترسک به گندم گفت گواه باش مرا برای ترساندن آفریده اند....من تشنه عشق پرنده ای هستم،که سهمش از من گرسنگی ست.
    پاسخ:
    ممنون عزیزم به خاطر نظرات زیبات:)

    انتخاب با توست؛ می توانی بگویی :صبح بخیر خدا جون، یا بگویی :خدا بخیر کنه صبح شده!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی